Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
-
2114
Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
-
2114
Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
- На основание на:
- Закон за устройство на територията - чл. 192, ал. 2
- Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
- Не
- Орган по предоставянето на административната услуга:
- Кмет на община
- Срок за предоставяне:
- 45 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- 10 години
- Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
- Областен управител на област с административен център Варна
- Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
-
По реда на глава десета от АПК
-
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Изисквания, процедури, инструкции
Образци
Нормативна уредба
Заплащане
Отдел "Административни услуги"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Одесос, бул. "Осми Приморски полк" № 43
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)820-800
Адрес на електронна поща: adm_obsluzhvane@varna.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Работното време с граждани на служителите, предоставящи административни услуги е от 08.00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)820-800
Адрес на електронна поща: adm_obsluzhvane@varna.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Работното време с граждани на служителите, предоставящи административни услуги е от 08.00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания