УСЛУГА № 29005
Незаверени копия от документация, съхранявана в Архив
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл.26 и чл.28 ал.1 от Наредба за реда за използване на документите от Националния архивен фонд
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт (в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт): експерти и специалисти от "Архив"
Информация за Центъра за административно обслужване:
адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
телефон за връзка: (052) 820 800
работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи (в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът):
Заявлението се подава лично, от заинтересования или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно, до директор на дирекция УЧРАУ в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
Копие на документ за собственост – нотариален акт, договор
Съдебно удостоверение /при необходимост/
Копие на нотариално заверено пълномощно (когато искането не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ искането.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
Със заявление по електронна поща
Със заявление по пощата
Устно, на гише в звеното за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво)
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №2
- за формат А4 /до 5 работни дни/:
едностранно - 0.50 лв.
двустранно - 1.00 лв.
- за формат А3 /до 5 работни дни/:
едностранно - 0.80 лв.
двустранно - 1.60 лв.
Цената може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: секретар на Община Варна
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: по реда на Глава десета от АПК
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
На място в Центъра за административно обслужване
Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
По електронен път на e-mail