нашите сайтове english

Официален сайт на община Варна

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

Обявява се процедура за подбор на здравен медиатор

брой работни места  - 2 ( две)

Необходими документи:

  • Автобиография;
  • Мотивационно писмо;
  • Копие от диплома за завършено средно образование;
  • Заявление по образец.

Образец на заявлението се получава от център за Aдминистративно обслужване на Община Варна. Mожете да изтеглите документа и от интернет страницата на Община Варна на адрес: https://www.varna.bg/

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно образование;
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността;
  • Владеене на езика на общността (турски/ромски език);
  • Комуникативни умения;
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet). 

Провеждане на подбора (в рамките на един ден):

Разглеждане на постъпилите документи от комисия.

Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

Дата, час и място на провеждане на подбора:

Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

 

Краен срок за подаване на документи: 20.02.2025 година.

Документите се подават в център за Aдминистративно обслужване на Община Варна.

 

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

  • Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги;
  • Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване;
  • Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата;
  • Подпомагане при попълване на различни документи;
  • Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

 

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

 

Заявление

Декларация

 

Публикувано на 20.01.2025 г.

Top