УСЛУГА № 29054
Заверка на копие от протокол, заповед, кореспонденция и друга документация, съхранявана в общинската администрация
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл.94, ал.2 от ЗНАФ; чл.26 и чл.37 от Наредба за реда за използване на документите от Националния архивен фонд.
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: Началник отдел „Земеделие”, Гл. експерт отдел “Земеделие”
Информация за центъра за административно обслужване:
адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
телефон за връзка: (052) 820 800
работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до директор на дирекция ОСИСД в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за установяване на правен интерес /копие - да носи подписа на лицето, което ще се ползва от искания документ/ или съдебно удостоверение /оригинал/;
- Пълномощно /при необходимост/ - копие - да носи подписа на лицето, което ще се ползва от искания документ;
- Други документи;
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: 6 месеца
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение № 2
- обикновена услуга - до 10 дни - 3 лв. / стр.;
- бърза услуга – до 7 дни – 6 лв. / стр.;
- експресна услуга – до 3 дни – 9 лв. / стр.
Цената може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: кмет на Община Варна
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: по реда на глава Десета от АПК.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- По електронен път на e-mail