УСЛУГА №9045
Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
Приемане на документи за изкупуване право на собственост от физически и юридически лица на земя с учредено право на строеж /код по ИМЕОН 9045/
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: ЗОС и НРПУРОИ
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: извършващ услугата - служител в отдел ОС; лице подписващо изготвения документ: За писмо-отговор – Директор на дирекция ОСИСД; за писмо-отказ, заповед и договор – Кмет на Община Варна.
Информация за центъра за административно обслужване:адрес:
- адрес:гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
- електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- телефон за връзка:(052) 820 800
- работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
- Заявление по образец с приложени към него:
- 1. Документ за собственост на сграда или СОС;
- 2. Договор за учредено (признато) право на строеж;
- 3. Актуална скица на сградата или СОС с вписана собственост на заявителя, издадена от СГКК – гр. Варна или съответните районни администрации и кметства на Община Варна, в зависимост от местонахождението на имота;
- 4. Техническа експертиза за прилежащата площ към законно изградената сграда се подава лично в ЦАО от заинтересования или от упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно). При подаване на заявлението, цената на услугата да се заплаща в касите на Община Варна, ет.1.
След приключване на предвидените процедури по ЗОС, изготвените от отдел ОС и подписани от Кмета на Община Варна заповед и договор се изпращат на заявителя чрез ЦАО с писмо с обратна разписка за последващи действия, на посочен от него адрес за кореспонденция.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво)
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: безсрочен
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Цена на административната услуга:
обикновена услуга – 50,00 лв;
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:
обикновена услуга – 30 дни;
Забележка: срокът започва да тече от датата на връчване на заповедта на заинтересованото лице
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- По банков път
- По електронен път
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: кмет на Община Варна
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на Община Варна пред Административен съд, в 14-дневен срок
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
Изтегли документи