нашите сайтове english

Приемане на документи за изкупуване право на собственост от физически и юридически лица на земя с учредено право на строеж - УСЛУГА №9045

УСЛУГА №9045

Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
Приемане на документи за изкупуване право на собственост от физически и юридически лица на земя с учредено право на строеж /код по ИМЕОН 9045/

Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: ЗОС и НРПУРОИ

Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: извършващ услугата - служител в отдел ОС; лице подписващо изготвения документ: За писмо-отговор – Директор на  дирекция ОСИСД;  за писмо-отказ, заповед и договор – Кмет на Община Варна.

Информация за центъра за административно обслужване:адрес:

  • адрес:гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
  • електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg 
  • телефон за връзка:(052) 820 800
  • работно времеот 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване

Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:

      Заявление по образец с приложени към него:
      1. Документ за собственост на сграда или СОС;
      2. Договор за учредено (признато) право на строеж;
      3. Актуална скица на сградата или СОС с вписана собственост на заявителя, издадена от СГКК – гр. Варна или съответните районни администрации и кметства на Община Варна, в зависимост от местонахождението на имота;
      4. Техническа експертиза за прилежащата площ към законно изградената сграда се подава лично в ЦАО от заинтересования или от упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно). При подаване на заявлението, цената на услугата да се заплаща в касите на Община Варна, ет.1.

След приключване на предвидените процедури по ЗОС, изготвените от отдел ОС и подписани от Кмета на Община Варна заповед и договор се изпращат на заявителя чрез ЦАО с писмо с обратна разписка за последващи действия, на посочен от него адрес за кореспонденция.

Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец

Начини на заявяване на услугата:

  • Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
  • Със заявление по електронна поща
  • Със заявление по пощата

Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво)
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис

Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: безсрочен

Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Цена на административната услуга:
обикновена услуга   – 50,00 лв;
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:
обикновена услуга – 30 дни; 
Забележка: срокът започва да тече от датата на връчване на заповедта на заинтересованото лице

Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:

  • На гише в административно звено за обслужване в брой
  • По банков път
  • По електронен път
  • На гише в административно звено за обслужване с банкова карта

Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: кмет на Община Варна

Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на Община Варна пред Административен съд, в 14-дневен срок

Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg

Начини на получаване на резултата от услугата:

  • На място в Центъра за административно обслужване
  • Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)

Изтегли документи

9045-бланка

 

    Top