УСЛУГА №9039
Приемане на документи и прекратяване на съсобственост върху недвижим имот
Място за подаване на заявлението за извършване на административната услуга: Информационен център
Предоставяне на административната услуга:
- Информационен център
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- По електронен път на e-mail
Нормативна уредба по предоставянето на административната услуга: чл. 36 от ЗС, ЗОС, НРПУРОИ
Необходими документи:
- Актуална скица на имота, издадена от СГКК – гр. Варна или съответните районни администрации и кметства на Община Варна или от ОСЗ – гр. Варна, в зависимост от местонахождението на имота, като в скицата следва да бъде отразена собствеността на заявителя;
- Документ за собственост
Цена на административната услуга:
обикновена услуга – 50,00 лв;
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:
обикновена услуга – до 30 дни
Забележка: Срокът започва да тече 30 дни от връчване на заповедта на лицето, след вземане решение от Общински съвет-Варна
Срок на действие на индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок