УСЛУГА №9118
Разглеждане и одобряване на инженерно-геоложки доклад на ЕСУТ
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: част I, глава IV, раздел VII от ЗУТ (чл. 95 и чл. 96 от ЗУТ)
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: експерти и специалисти от дирекция ИИБ, протокол от ЕСУТ
Информация за центъра за административно обслужване:
адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
телефон за връзка: (052) 820 800
работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до директор на дирекция ИИБ в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за собственост или учредено право на строеж, документ за учредено право на строеж в чужд имот по силата на специален закон
- Виза за проектиране по чл. 140 от ЗУТ (в случаите задължителни по ЗУТ) или ситуационна скица – копие от действащ ПУП, съгласувана с експлоатационните дружества и подземен кадастър – оригинал
- Инженерно-геоложки доклад – 3 бр.
- Становище на Държавното дружество за геозащита или от неговите клонове – оригинал
- Проект за подробен устройствен план (ПУП) за поземления имот (оригинал или заверено копие) и заверено копие от протокол или извадка от протокол от общински (районен) експертен съвет по устройство на територията за приемане на подробен устройствен план за поземления имот
- Копие от действащ ПУП (ПРЗ, ПЗ, ПУР, РУП и др.) (в случаите, когато ПУП не се променя), заверен „вярно с оригинала“ от администрацията съхраняваща оригинала и документ удостоверяващ приемането
- Скица на недвижимите имоти от АГКК – Варна
- Други необходими документи и материали в зависимост от спецификата на инвестиционното намерение по приложен опис
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
При подаване на заявлението възложителят заплаща предварително определена такса в размер на 100 лв.
Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма нормативно определен срок
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1
Срок за изпълнение на услугата – 30 дни.
Такса - 100 лв.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Министерство на регионалното развитие и благоустройството
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: съгласно глава Х от АПК
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)