УСЛУГА №9088
Съгласуване на скици с подземен кадастър
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл. 128, ал.6 от ЗУТ
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: експерти и специалисти
Информация за центъра за административно обслужване:
адрес:гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
телефон за връзка:(052) 820 800
работно време:от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Искането се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно до директор на дирекция АГУП в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за собственост или отстъпено право на строеж
- Оригинална скица-виза или копие, заверено за вярност от действащ подробен устройствен план, изготвено от съответната районна администрация
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- а) ниво на предоставяне на услугата - Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво);
- б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
- в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
- г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
- д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: една година
Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане: съгласно НОАМТЦУТОВ Приложение №1:
- обикновена услуга – 7 дни – 5 лв.
- бърза услуга – 5 дни – 8 лв.
- експресна услуга - 3 дни – 10 лв.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: кмет на Община Варна
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: съгласно глава десета от АПК
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- По електронен път на e-mail