нашите сайтове english

Обява за конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност Началник на отдел „Обща канцелария“ към дирекция „Канцелария на кмета“ при Община Варна

ОБЩИНА ВАРНА

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА

НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ОБЩА КАНЦЕЛАРИЯ“

 към ДИРЕКЦИЯ „КАНЦЕЛАРИЯ НА КМЕТА“

при Община Варна

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

1.1. Степен на завършено образование – Бакалавър

1.2. Професионална област –Социални, стопански и правни науки

1.3. Професионален опит – 3 години или придобит ранг ІІІ младши  

2. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

          На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3. Документи за участие в конкурсната процедура:

          Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:

3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност. (по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители)

3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.

3.1.3. Копия от документи, които удостоверяват продължителността и сферата на професионалния опит.

3.1.4. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.

4. Място и срок за подаване на документите за участие:

          Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.30 часа на 11.04.2025 г. на адрес: гр.Варна, бул. “Осми приморски полк” №43, в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол”, ет.4, ст.407а, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители. Документите могат да се подават по електронен път на адрес dvalcheva@varna.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

5. Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата и на информационното табло на Община Варна в регламентираните от законодателството срокове.   

6. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:

Организира контактите на кмета с държавни органи и институции, с органи на местното самоуправление, с политически и обществени организации, с граждани и с представители на бизнеса от страната и чужбина. Контролира обработката на информацията свързана с дейността на кмета и движението на документи към звената в общината. Координира кореспонденцията на кмета, организира и съдейства при изготвянето на програмата му. Контролира изготвянето в срок на отговори и становища по постъпили искания, свързани с дейността на кмета на община Варна. Организира и съдейства при провеждането на заседания, срещи, разговори, интервюта и други мероприятия. Осъществява сроков контрол по изпълнение на възложените преписки и задачи.

7. Основната заплата, определена за длъжността: от 1077 лв. до 3050 лв.

          При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Община Варна.

 

За информация:

Адрес: бул. “Осми приморски полк” №43

Административно звено: отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” към дирекция “Управление на човешките ресурси и административни услуги”

http://www.varna.bg/

Телефон за контакт: 052/820 213

Лице за контакт: Десислава Вълчева

 

Заявление

Декларация за обстоятелствата

 

Публикувано на 01.04.2025 г.

    Top