ОБЩИНА ВАРНА
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ОБЩА КАНЦЕЛАРИЯ“
към ДИРЕКЦИЯ „КАНЦЕЛАРИЯ НА КМЕТА“
при Община Варна
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Степен на завършено образование – Бакалавър
1.2. Професионална област –Социални, стопански и правни науки
1.3. Професионален опит – 3 години или придобит ранг ІІІ младши
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност. (по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители)
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
3.1.3. Копия от документи, които удостоверяват продължителността и сферата на професионалния опит.
3.1.4. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.30 часа на 11.04.2025 г. на адрес: гр.Варна, бул. “Осми приморски полк” №43, в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол”, ет.4, ст.407а, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители. Документите могат да се подават по електронен път на адрес dvalcheva@varna.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
5. Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата и на информационното табло на Община Варна в регламентираните от законодателството срокове.
6. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Организира контактите на кмета с държавни органи и институции, с органи на местното самоуправление, с политически и обществени организации, с граждани и с представители на бизнеса от страната и чужбина. Контролира обработката на информацията свързана с дейността на кмета и движението на документи към звената в общината. Координира кореспонденцията на кмета, организира и съдейства при изготвянето на програмата му. Контролира изготвянето в срок на отговори и становища по постъпили искания, свързани с дейността на кмета на община Варна. Организира и съдейства при провеждането на заседания, срещи, разговори, интервюта и други мероприятия. Осъществява сроков контрол по изпълнение на възложените преписки и задачи.
7. Основната заплата, определена за длъжността: от 1077 лв. до 3050 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Община Варна.
За информация:
Адрес: бул. “Осми приморски полк” №43
Административно звено: отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” към дирекция “Управление на човешките ресурси и административни услуги”
http://www.varna.bg/
Телефон за контакт: 052/820 213
Лице за контакт: Десислава Вълчева
Публикувано на 01.04.2025 г.