нашите сайтове english

Обява за конкурс за началник на отдел „Социални услуги и проекти“ в дирекция „Социални дейности“ при Община Варна

ОБЩИНА ВАРНА

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА

НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „СОЦИАЛНИ УСЛУГИ И ПРОЕКТИ“

 към ДИРЕКЦИЯ „СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ“

при Община Варна

 

 1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

           1.1.Степен на завършено образование – Бакалавър

           1.2.Професионална област - Социални, стопански и правни науки; хуманитарни науки

           1.3.Професионален опит – 3 години или придобит ранг ІІІ младши  

2.Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

            На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3.Документи за участие в конкурсната процедура:

 Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

3.1.Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:

           3.1.1.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност. (по чл. 17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители)

           3.1.2.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.

           3.1.3.Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.

           3.1.4.Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.

4.Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.30 часа на 03.02.2025г. на адрес: гр.Варна, бул. “Осми приморски полк” №43, в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол”, ет.4, ст.406, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители. Документите могат да се подават по електронен път на адрес pdimova@varna.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

5.Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата и на информационното табло на Община Варна в регламентираните от законодателството срокове.

6.Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:

Разработва и контролира изпълнението на общинските стратегии за развитие на социални услуги за деца и възрастни, разработва проекти за предоставянето на социални услуги за деца и възрастни хора. Координира и контролира дейностите по предоставяне на социални услуги в общността и в специализираните институции за деца и възрастни хора, възложени за управление на външни доставчици, които са вписани в регистъра на  Агенцията за качество на социалните услуги. Контролира реализирането на Социалната програма на Община Варна и целесъобразността и законосъобразността на разходването на бюджетни средства в областта на социалните услуги. Организира и ръководи дейността на отдела, разпределя задачите на служителите от отдела. Осъществява сроков контрол по изпълнение на възложените преписки и задачи. Организира извършването на проверки по постъпили жалби, сигнали и предложения от граждани и доставчици на социални услуги. Изготвя становища и отговори, предложения, анализи, подготвя докладни записки, писма и други документи, свързани с дейността на отдела. Участва в работни групи по подготовка на проектни предложения, с които Община Варна да кандидатства за финансиране на проекти по оперативни програми. Участва в разработването, съгласуването и актуализирането на методическата и нормативна база, касаеща дейността на отдела. Оказва методическа помощ и дава указания по правилното приложение и тълкуване на нормативните актове, касаещи дейността на отдела. Изпълнява функциите на координатор по правата на хората с увреждания за Община Варна съгласно действащото законодателство.

  1. Основната заплата, определена за длъжността: от 933 лв. до 3050 лв.

 При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Община Варна.

 

За информация:

Адрес: бул. “Осми приморски полк” №43

Административно звено: отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” към дирекция “Управление на човешките ресурси и административни услуги”

http://www.varna.bg/

Телефон за контакт: 052/820 511

Лице за контакт: Петранка Димова

 

Заявление за участие

Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители

 

Публикувано на 22.01.2025 г.

 

    Top