нашите сайтове english

Община Варна обявява процедура за мобилност за заемане на длъжността Главен експерт „Разпореждане и управление с общинска собственост“ в отдел „Общинска собственост“ към дирекция „Общинска собственост, икономика и стопански дейности" при Община Варна

О Б Щ И Н А  В А Р Н А 

На основание чл.81а от Закона за държавния служител и в изпълнение на чл.66, ал.3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,

 

ОБЯВЯВА

 

Процедура за мобилност по реда на чл.81а от Закона за държавния служител за преминаване на държавна служба в Община Варна за заемане ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ „РАЗПОРЕЖДАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ С ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ“ в ОТДЕЛ „ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ“ към ДИРЕКЦИЯ „ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ, ИКОНОМИКА И СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ" при Община Варна  - 1 щатна бройка, длъжностно ниво 9, експертно ниво 5, при следните условия:

 

1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

1.1. Степен на завършено образование – бакалавър;

1.2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки;

1.3. Професионален опит – 2 години или придобит ранг ІV младши

Професионалният опит включва времето, през което служителят е:

- извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика, на същата и на сходна или със същия характер работа, длъжност или професия;

1.4 Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.

2.Необходими документи:

2.1. Писмено заявление до кмета на Община Варна (свободен текст) за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата.

2.2. Автобиография.

2.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.

 В случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копие от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от Министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация.

2.4. Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.

2.5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време.

2.6. В случай, че кандидатът е назначен по заместване и са налице условията по чл. 15, ал.3 от ЗДСл, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация.

2.7. Копие на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

3.Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

          Организира дейностите, свързани с разпореждане и управление на общинската собственост; Обработва преписките, изготвя становища и проекти за решения на Общински съвет за извършване на разпоредителни действия с частна общинска собственост; Изготвя заповеди и договори за извършване на разпоредителни действия с имоти частна общинска собственост и изготвяне на приемо-предавателни протоколи; Проучва и окомплектова документацията по актуване на общински жилища; Изготвя заповеди и договори за продажба на общински жилища; Поддържа Регистър на договори за извършени разпоредителни сделки; Изготвя справки, удостоверения, преписи и копия на документи на граждани; Проучва и отговаря на молби и жалби на граждани; Обработва преписки и провежда процедури по отчуждаване на недвижими имоти-собственост на физически/юридически лица с цел реализация на обществени мероприятия – публична общинска собственост; Издава удостоверения, относно отчуждаване на имоти; Изготвя възлагателни писма; Обработва преписки по изпълнение на процедури по изменение на ПУП за имоти-общинска собственост; Участва в работни групи по подготовка на проектни предложения, с които Община Варна да кандидатства за финансиране на инвестиционни проекти по оперативни програми; Изготвя документ за вдигане на наложени ипотеки; Подготвя възражения против изменения на КККР; Комплектова преписки за завеждане на съдебни дела за собственост; Изготвя справки по искане на отдел „Вътрешен одит” и отчети за изпълнение на годишния бюджет.

4.Минимален размер на основната заплата:  за длъжностно ниво 9, експертно ниво 5, за степен 1 (притежаващ минималния професионален опит – 2 години) от 933 лв. до 1800 лв.

5.Място, електронна поща и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие се подават на адрес: бул. “Осми приморски полк” № 43 в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” при Община Варна, ет.4, ст.405, в срок до 28.11.2024 г., 17.30 ч. (10 календарни дни от публикуването на обявата), лично от кандидатите или техни упълномощени представители. Документите могат да се подават по електронен път на адрес zvelinova@varna.bg, като заявлението следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис.

Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението.

Лице за контакт: Зорница Велинова, телефон 052/820 369

6.На основание чл.66, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители обявлението да се публикува в Портала за работа в държавната администрация /http:jobs.government.bg/ от Главен експерт ТРЗ и на електронната страница на Община Варна.

7.При наличие на повече от един кандидат да се извърши подбор, съгласно определени критерии.

 

Заявление

Критерии за извършване на подбор

 

Публикувано на 18.11.2024 г.

 

    Top