нашите сайтове english

Община Варна обявява процедура за мобилност за заемане на длъжността Главен експерт „Пресцентър, връзки с обществеността и протокол“ в отдел „Пресцентър, връзки с обществеността и протокол“ към дирекция „Канцелария на кмета" при Община Варна

О Б Щ И Н А  В А Р Н А

 

На основание чл.81а от Закона за държавния служител и в изпълнение на чл.66, ал.3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,

 

ОБЯВЯВА

 

Процедура за мобилност по реда на чл.81а от Закона за държавния служител за преминаване на държавна служба в Община Варна за заемане на ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ „ПРЕСЦЕНТЪР, ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА И ПРОТОКОЛ“ в ОТДЕЛ „ПРЕСЦЕНТЪР, ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА И ПРОТОКОЛ“ към ДИРЕКЦИЯ „КАНЦЕЛАРИЯ НА КМЕТА" при Община Варна  - 1 щатна бройка, длъжностно ниво 9, експертно ниво 5, при следните условия:

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

1.1. Степен на завършено образование – бакалавър;

1.2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки, технически науки;

1.3. Професионален опит – 2 години или придобит ранг ІV младши

Професионалният опит включва времето, през което служителят е:

- извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в настоящата длъжностна характеристика, на същата и на сходна или със същия характер работа, длъжност или професия;

1.4 Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.

2. Необходими документи:

2.1. Писмено заявление до кмета на Община Варна (свободен текст) за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата.

2.2. Автобиография.

2.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.

 В случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копие от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от Министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация.

2.4. Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.

2.5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време.

2.6. В случай, че кандидатът е назначен по заместване и са налице условията по чл. 15, ал.3 от ЗДСл, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация.

2.7. Копие на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

3. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Да организира и провежда ефективна вътрешна и външна комуникационна политика на общината. Да подготвя и изпраща информация за медиите, относно дейността на кмета, заместник-кметовете и общинската администрация, запознава обществеността с приоритетните задачи на местното самоуправление. Участва в организирането на дипломатически, международни и други официални срещи. Работи за постигане на публичност, откритост и обществен престиж на дейността на общината; Подготвя редовните брифинги, пресконференции на кмета, интервюта и информация за медийни публикации. Изготвя прессъобщения на български и чужд език. Участва в организирането на дипломатическите, международните и други официални срещи, коктейли и приеми на кмета на община Варна. Информира средствата за масово осведомяване по въпроси с голям обществен интерес. Организира и провежда информационни кампании за дейността на кмета и общинската администрация. Подготвя информационни материали за предстоящи събития в общината, като част от пресцентъра на Община Варна. Осигурява изпълнението на цялата протоколна дейност, свързана с провеждането на мероприятия, в които община Варна е инициатор или участник; Поддържа и актуализира официалния протоколен списък на община Варна. Участва в организирането на посещенията на наши делегации в чужбина. Участва в организирането на посещенията на чуждестранни делегации. Отговаря за осигуряването на представителни и рекламни материали на община Варна, свързани с официални срещи, посещения и други. Поддържа базата данни в сайта на община Варна www.live.varna.bg. Извършва ежедневен медиен мониторинг.

4. Минимален размер на основната заплата:  за длъжностно ниво 9, експертно ниво 5, за степен 1 (притежаващ минималния професионален опит – 2 години) от 933 лв. до 1800 лв.

5. Място, електронна поща и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие се подават на адрес: бул. “Осми приморски полк” № 43 в отдел “Управление на човешките ресурси и вътрешен административен контрол” при Община Варна, ет.4, ст.405, в срок до 17.08.2024 г., 17.30 ч. (10 календарни дни от публикуването на обявата), лично от кандидатите или техни упълномощени представители. Документите могат да се подават по електронен път на адрес zvelinova@varna.bg, като заявлението следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис.

Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението.

Лице за контакт: Зорница Велинова, телефон 052/820 369

6. На основание чл.66, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители обявлението да се публикува в Портала за работа в държавната администрация /http:jobs.government.bg/ от Главен експерт ТРЗ и на електронната страница на Община Варна.

7. При наличие на повече от един кандидат да се извърши подбор, съгласно определени критерии.

 

 

Заявление

Критерии за извършване на подбор

 

Публикувано на 07.08.2024 г.

    Top